FANDOM

"Jesteś jak mój anioł stróż, Max." ~ Alyssa o Max
Allyssa Stella i Katie

Stella , Alyssa , Kate - Przyjaciółki Alyssy , oprócz Max

Alyssa Anderson - uczennica Akademii Blackwell. Nie rozmawia z wieloma osobami i Max myśli, że powinny spędzać ze sobą więcej czasu. Należy również do klasy fotograficznej Pana Jeffersona.

Osobowość : Edytuj

Alyssa bierze zajęcia artystyczne u pana Jeffersona i znajduje się w klasie fotograficznej , Allysa nie spotyka się z wieloma ludźmi i nigdy nie była widziana jest jak rozmawia z innymi.

Sądząc po włosach i ponurym stylu odzieżowym, może być traktowana jako " EMO ".

Alyssa jest cicha i przede wszystkim dąży do utrzymania pewności siebie. Jednak potrafi ona stanąć w obronie swoich przyjaciół, takich jak Kate Marsh, gdy inni mówią o niej za jej plecami. Ona jest przeciwko zastraszaniu i szantażowaniu . Więc dlatego , nienawidzi Klub Vortex .

Biografia : Edytuj

Wydarzenia w czasie gry : Edytuj

Epizod 1: Poczwarka : Edytuj

Jak Max opuszcza akademik , Zachary rzuca piłkę z frustracji bo widzi Juliet Zachary wtedy rzuca piłką która , uderza Alyssa w głowę. Max może cofnąć czas, by ostrzec ją aby się przesunęła z drogi przelatującej piłki , wtedy rozbija się szyba i możemy zrobić zdjęcie .

Epizod 2: Nie ma czasu : Edytuj

Następnego dnia , Max opuszcza swój pokój w akademiku, widzi Alyssa uderza w głowę z rolka papieru toaletowego. Max może cofnąć czas, aby ostrzec Alyssa aby przeniosła się z drogi papieru toaletowego .

Epizod 3: Teoria chaosu : Edytuj

Kiedy Max opuszcza Dwa Wieloryby, zauważa Alyssę czekającą na przystanku autobusowym. Nagle samochód przyjeżdża przez kałużę i odpryskuje przy tym Alyssę. Max może cofnąć czas i , ostrzec Alyssę mówiąc jej, aby przesunęła się z drogi.

Epizod 4: Ciemnia : Edytuj

Pod koniec gry podczas imprezy końca świata, Alyssa zostaje trafiona z makaronowej pianki i wpada do basenu. Jeśli Max cofnie czas i ostrzeże ją, Alyssa nazwie Max swoim aniołem stróżem. Jeśli dziewczyna została ocalona wszystkie cztery razy, Max będzie mogła odbyć z nią dłuższą rozmowę.

Alternatywna rzeczywistość : Edytuj

Epizod 5: Polaryzacja : Edytuj

Kiedy Max zmierza do restauracji "Dwóch wielorybów" będzie miała okazję uratować życie Alyssie . Jeżeli potoczymy źle jej drogę albo namówimy do przedwczesnego przejścia umrze .

Galeria : Edytuj

Ciekawostki : Edytuj

  • Max w każdym Epizodzie może uratować Alyssę od niewielkich wypadków spowodowanych przez innych ludzi
  • W laboratorium naukowym, gdzie stoi Brooke, znajdują się graffiti "Warren + Alyssa 2013", otoczone sercem. To graffiti sugeruje, że Warren i Alyssa mogą być w związku, albo że Alyssa jest zainteresowana Warrenem ..

Teorie : Edytuj

  1. Od samego początku spekulowano, że jeśli Max zawsze pomoga Alyssa w przypadkowych sprawach, to z nią wydarzy się coś gorszego; Że może umrzeć w ostatnim epizodzie . Inni uważali, że to się zdarzy, i że może, pomoże Max. Obydwa teorie okazały się częściowo prawdziwe, opierając się na zależnej śmierci Alyssy , albo na uratowanie jej wtedy Alyssa uratuje Max przed zniszczonym bilbordem w epizodzie piątym .