FANDOM

„Może to jednak Arcadia Bay okaże się tą krainą pełną skarbów i przygód, której tak usilnie szukałam...”
―Wpis z dziennika Max z 18 sierpnia 2013 roku

Historia o Arcadia Bay: Edytuj

Pierwotnie był on zamieszkany i założona przez rdzennych Amerykanów, jak wspomniała pani Grant. Według niej, gdy osadnicy przybyli tutaj spokojnie żyli ze sobą.

Arcadia Bay to malownicze nadmorskie miasto

w stanie Oregon w Stanach Zjednoczonych.

Arcadia Bay w Grze : Edytuj

Miasto przeżywa dziwną pogodę i zjawiska, które są w jakiś sposób powiązane z Myślami dalekimi Max. Epizod 1: Poczwarka kończy się że pada śnieg , Epizod 2: Nie ma czasu tym że pojawia się zaćmienie słońca , Epizod 3: Teoria Chaosu kończy się akurat że na plaży są Martwe zwierzęta :(wieloryby). A zaś Epizod 4: Ciemnia kończy się że są dwa księżyce . Więc w każdym epizodzie dzieję się coś pananormalnego . ( dziwnego ) . W ostatnim epizodzie kończy się na tornadzie .

Arcadia Bay + Max

Max patrzy na Arcadii Bay

Gracz może zdecydować, czy miasto zostanie ocalone czy zniszczone przez tornado w ostatnim epizodzie gry. Głównym źródłem Arcadia Baya był Handel Rybacki (rybołówstwo) które obecnie niemal wyschło z powodu  rodziny Prescotta. ale zmieniło się to po przejęciu nabrzeża przez rodzinę Prescottów, o czym informuje jeden z rybaków - Ryby same wskakiwały mi do łodzi... przynajmniej póki Prescottowie i ich pazerni prawnicy nie przejęli nabrzeża...
Maps

Mapa Arcadia Bay

Miejsca w Arcadia Bay Edytuj

Fauna Arcadia Bay Edytuj

Fauna Arcadia Bay

Arcadia Bay ma dużą i różnorodną gamę dzikich zwierząt. Różni się od różnych typów ptaków do różnych jeleni, które możemy zobaczyć przez całe epizody gry. Jednak niewiele mówi się o różnych gatunkach zwierząt w Arcadia Bay.

Symbolika Arcadia Bay Edytuj

Ego

"Nawet w Arcadia, ja jestem". ~ Naklejka z Max Czasopisma

Możliwe że odwołuję się do starożytnej Arkadii

Arkadia – fikcyjna kraina, uważana przez poetów za krainę wiecznego szczęścia –ziemski raj, | Która jest pełna kwiatów, owoców i lasów. |Symbol wyidealizowanej krainy spokoju, ładu, sielankowej, wiecznej szczęśliwości i beztrosk

Ciekawostki : Edytuj

  • Prawdopodobnie jest oparte na Newport, OR
  • Bardziej prawdopodobne, miasto ma symbolizować miasto Bayocean, lub które zostało zniszczone w ciągu 40 lat przez człowieka ,  tam gdzie jest teraz woda.
  • Arcadia Bay może również opierać się też na Lincoln City, lub na wybrzeżu. W Epizodzie,Warren zauważa, że jazda do Newberg jest sześćdziesiąt mil od Blackwell, co odpowiada odległości do Lincoln City.
  • Deweloperzy szukali nostalgicznego miejsca, w którym można odczuć klimat jesieni, by umieścić w nim akcję Life Is Strange. Odbyli oni podróż do północno-zachodniego Pacyfiku, aby odwiedzić te rejony, zrobić zdjęcia oraz przyjrzeć się dokładnie lokalnym gazetom. Sprawdzili nawet przy pomocy Google Street View czy dobrze odwzorują środowisko.

Galeria Arcadia Bay : Edytuj

Arcadia Bay zacmienie

Jedno z czterech zjawisk które nawiedziły Arcadie Bay

Plan , Mapa Arcadia Bay

Plan Miasta Arcadia Bay

Latarnia na kartce

Arcadia Bay - Narysowana Latarnia Morska przez : Chloe

Menu Start : Edytuj

Ep. Teoria Chaosu

Arcadia Bay w epizodzie : Teoria chaosu

Ep. Poczwarka

Arcadia Bay w epizodzie : Poczwarka

Ep.Nie ma Czasu

Arcadia Bay w Epizodzie : Nie ma czasu

Ep. Ciemnia

Arcadia Bay w epizodzie : Ciemnia

Ep. Polaryzacja

Arcadia Bay w epizodzie : Polaryzacja