FANDOM

Koniec.JPG Ta strona to Zakończony Artykuł / prawie. Jeśli możesz, nie edytuj już :) albo dodaj ostateczne informacje których nie ma .

Bezdomna Panna jest z tyłu restauracji Dwa wieloryby . Max może rozmawiać z nią w odniesieniu do mieszkańców Arcadia Bay i o zbliżającym się niebawem Tornado

Osobowość : Edytuj

Bezdomna wydaje się być miła i uważna w tym otoczeniu. Zna wiele rzeczy o Arcadii Bay i o mieszkańcach gdzie ona chętnie zwierza to Max. Max czuje że ona jest godna zaufania .

Biografia : Edytuj

Bezdomna Pani ma ciekawy charakter, który zdaje się działać jako wyrocznia i wszechobecny i wszechtronna osoba miasta. Mówi, że mieszkała Arcadia Bay przez "tysiąc lat". Biorąc pod uwagę, że gra wymaga podróży w czasie, popularna teoria fanów, że nie przesadza. Jednak mieszka w mieście n pewno przez długi czas. Według własnych słów, była kiedyś mężatką . W pewnym momencie została oszukana z oszczędności, które zmusiły ją do opuszczenia domu i zamieszkiwania na ulicy .

Wydarzenia z gry : Edytuj

Epizod 2: Nie ma czasu : Edytuj

Max może rozmawiać z bezdomną , jeśli idzie za rogiem do jadłodajni. Chociaż rozmawianie z nią nie jest konieczne, możesz dowiedzieć się wiele od niej. Kobieta wydaje się mieć krewnych gdzieś, ale nie w Arcadii , skoro z nią rozmawia, otwarcie oświadcza, że jest bardzo wdzięczna Joyce za żywienie i opiekę nad nią bardziej niż jej rodzina. Również, rozmawiając z nią, żartobliwie deklaruje, że mieszkała w Arcadia Bay "tysiąc lat." . Z tego powodu iż powodu głębokiej znajomości miasta wielu fanów uważa, że w ogóle nie przesadza . Ona również komentuje zachowanie Chloe do Joyce .

Epizod 3: Teoria chaosu : Edytuj

Max ma okazję z nią porozmawiać. Jeśli Max uda się uratować Kate i mówi bezdomnej o tym kobiecie, mówi Max i mówi, że jeśli ma butelkę, podzieli się z nią. Max może porozmawiać o Nathan, Frank i Rachel i ma szansę ostrzec ją o nadchodzącej burzy. Jeśli Max zdecyduje się milczeć, nadal wydaje się, że kobieta wie, że coś się wydarzy.

Epizod 5: Polaryzacja : Edytuj

Jeśli ostrzegasz bezdomną o burzy, Max zobaczy, że miejsce, gdzie zwykle siedzi, jest puste. Max ma nadzieję, że kobieta znajdzie miejsce gdzie może się ukryć, jeśli spojrzy na to miejsce.

W Koszmarze do Max mówi kobieta. "Dziękuję za ostrzeżenie, Max, traktowałeś mnie jak człowieka, a nie jak śmiecia , mam nadzieję, że traktujesz wszystkich dobrze tym mieście".

Jeśli nie poinformujesz bezdomnej lub nie porozmawiasz z nią w ogóle, Max znajdzie jej ciało w tym samym miejscu - za jadłodajnią. Będzie to skutek burzy.

W Koszmarze Max powie Max : "Żyję już wiecznie ... może pomożesz innym żyć ...""

Galeria : Edytuj

Ciekawostki : Edytuj