FANDOM

Koniec.JPG Ta strona to Zakończony Artykuł / prawie. Jeśli możesz, nie edytuj już :) albo dodaj ostateczne informacje których nie ma .

„Zrobiłyśmy ten grób dla kotka Chloe. Biedny Bongo. Nie zauważył tego samochodu...”
―Max, po spojrzeniu na nagrobek Bonga.

Przed wydarzeniami Gry : Edytuj

Bongo

Chloe i William są koło kotka

Gdzieś w 1999 roku William i Joyce Price postanowili wręczyć swojej córce Chloe kota. Zwierzątko przyjęło imię „Bongo”, a jego właścicielka darzyła go sporym uczuciem. Mieszkał on w Domu Price'ów . Jedną z pamiątek po kocie jest zdjęcie, najprawdopodobniej wykonane przez Joyce, na którym Chloe, w towarzystwie swojego ojca, trzyma Bonga w swoich rękach. Bongo zapewne wiódł szczęśliwe życie, dopóki w 2008 roku nie trafił pod koła samochodu przejeżdżającego przez ulicę. Z pomocą swojej przyjaciółki, Max Caulfield, Chloe zakopała Bonga w swoim ogródku. Miejsce pochówku zostało oznaczone prowizorycznym nagrobkiem, na którym zawarto imię kota i jego lata życia.

Biografia : Edytuj

Epizod 1: Poczwarka : Edytuj

Będąc w pokoju Chloe, Max mogła natknąć się na wspomniane wcześniej zdjęcie z kotem, które znajdowało się w kartonie z fotografiami.
Bongo czemu

Nagrobek Bonga :(

Po wyjściu na ogródek, dziewczyna mogła przyjrzeć się niewielkiemu nagrobkowi, aby pamięcią wrócić do śmierci Bonga.

Epizod 4: Ciemnia: Edytuj

Bongox

Rysunek :

Podczas pobytu w alternatywnej czasoprzestrzeni, Max mogła wyjść na ogródek i przeanalizować nagrobek Bonga. Uczyniwszy to, dziewczyna z żalem stwierdziła, że Bongo zginął jeszcze przed wprowadzeniem zmian w rzeczywistości.

Ciekawostki : Edytuj

  • Bongo miał (ok. 52 kocich lat )