FANDOM

Koniec.JPG Ta strona to Zakończony Artykuł / prawie. Jeśli możesz, nie edytuj już :) albo dodaj ostateczne informacje których nie ma .

David – wpis w dzienniku Max Caulfield na temat szefa ochrony Akademii Blackwell,Davida Madsena. Dostęp do niego pojawia się po konfrontacji z mężczyzną na szkolnym korytarzu w epizodzie pierwszym: Poczwarka.

Treść : Edytuj

Przysięgam, że ten ochroniarz to największy dupek w okolicy. A to niezłe osiągnięcie. Zawsze traktuje wszystkich, jakby popełnili przestępstwo albo chcieli je popełnić. Tak nie cisnął, że myślałam, że mnie aresztuje. Niewiele o nim wiem, ale słyszałam, że wyrzucili go z wojska czy coś.

David - dziennik

Wpis w dzienniku o Davidzie.

Oczywiście musiał skończyć w Akademii Blackwell jako szef ochrony. Czy ludzie w kampusie nie powinni się czuć choć trochę... bezpieczni?

Superziomeczek pyszni się wszędzie swoją odznaką i paralizatorem, jakby chciał nim kogoś popieścić. Jego zdjęcie nadawałoby się na portret propagandowy. Kto wychodzi z kogoś takiego jak on? Współczuję jego rodzinie. Wolałabym już żyć w barakach. Brrrr. Kolejna osoba, której muszę unikać w Blackwell. Zbierz je wszystkie...