FANDOM

„GŁODNY? DWA WIELORYBY. NAJLEPSZY BURGER W OREGONIE.”
―Reklama : "Dwóch Wielorybów"

Dwa wieloryby restauracja w mieście Arcadia Bay. Pracuje tu również Joyce Price jako kelnerka.

Historia : Edytuj

Dwa wieloryby to, według Max, najlepsza restauracja z burgerami w całym Arcadia Bay. Lokal ten jest bardzo popularny w gronie uczniów i innych mieszkańców miasta. Możliwe, że przyczyną sławy jest umiejscowienie budynku, gdyż w pobliżu restauracji jest przystanek autobusowy ,stacja benzynowa i duży parking.

Epizod Pierwszy : Poczwarka Edytuj

Pierwszy raz widzimy restauracje pod koniec epizodu pierwszego podczas burzy śnieżnej, kiedy to Joyce sprząta lokal. Na terenie domu 44  Cedar Avenue , (domu Price'ów) i Akademii Blackwell również możemy zobaczyć kilka ulotek reklamujących "Dwa wieloryby".

Epizod drugi : Nie ma czasu Edytuj

Pierwszy raz możemy wejść do restauracji tuż po przyjechaniu autobusem pod lokal, w trakcie spotkania z Chloe. Przed tym jak Max usiądzie przed stolikiem, może porozglądać się po budynku.

W łazience "Dwóch wielorybów" znajdują się duże ilości różnych graffiti. Przykładowo jest tam narysowana łania, taka samą jaką ma Max na swojej koszulce.

Na stoliku Max jest wyryty tekst, który główna bohaterka uważa, że jest autorstwa Warrena

Epizod trzeci : Teoria chaosu Edytuj

W tym Epizodzie ponownie idziemy do Dwóch Wielorybów . Max próbuje znaleźć sposób na kradzież kluczy Franka, który jest w środki . Można napotkać kilka innych postaci, w tym Officer Berry i Nathana Prescotta , którzy między innymi mówią Max, jak podejść do Franka o narkotyki.

Epizod 5: Polaryzacja Edytuj

Po wydostaniu się z ciemni,

Po tym, jak Max przechodzi przez część burzy, aby wyruszyć do restauracji, jest zaskoczona, gdy wybucha wskutek rozprzestrzeniania się ognia, a Max musi cofnąć się w czasie i wyprowadzić ogień, używając piasku po jej prawej stronie. Max musi wejść przez przejście boczne .

Max zmierza do restauracji w której znajduje się Warren, Joyce, Frank i jego pies Pompidou. To właśnie tam będziemy mieli możliwość pocałować Warrena, będziemy mogli jednak również go przytulić, albo nie okazać żadnych uczuć.

Restauracja Dwa Wieloryby jest później znana z koszmaru Max .

W części koszmaru znów pojawimy się w restauracji, będąc zamkniętymi w łazience zapełnionej cyframi, jednakże nie będą się one odbijać w lustrze. Po wydostaniu się wejdziemy do sali restauracji, spotkamy tam wszystkich bohaterów z wszystkich 5 epizodów, nie będziemy jednak z nimi mogli rozmawiać. Wyjątkiem będzie alternatywna Max, siedząca w tym samym miejscu w którym siedziała udowadniając swoje moce Chloe w epizodzie 2.

Menu Edytuj

Menu Dwa Wieloryby

Menu Dwa Wieloryby

Elementy menu, które można zobaczyć , są tylko artykułami śniadaniowymi. Są następujące:

Śniadanie Edytuj

Polecane Edytuj

Napoje Edytuj

Inne Edytuj

Obserwowane przedmioty Edytuj

Epizod 2: Nie ma czasu Edytuj

Na zewnątrz Edytuj

W środku Edytuj

Epizod 3: Teoria chaosu Edytuj

Na zewnątrz Edytuj

W środku Edytuj

Epizod 5: Polaryzacja Edytuj

Na zewnątrz Edytuj

W środku Edytuj

zdjęcie opcjonalne Edytuj

Ciekawostki : Edytuj

Galeria : Edytuj