FANDOM

Dziennik

Dziennik Max leży na szkolnej ławce.

„Zaniedbałam ostatnio mój dziennik.”
―Max na wykładzie u Jeffersona.

Dziennik – osobiste zapiski Max Caulfield, wśród których zgromadzone są jej przemyślenia i opinie dotyczące minionych wydarzeń lub poznanych osób. W dzienniku zawarto również portfolio Max, mapę Arcadia Bay, a także repliki obejrzanych zdjęć, dokumentów i przedmiotów.

Wydarzenia : Edytuj

Dzienniczek

Pierwszy wpis w Pamiętnika Max

Wpisy o wydarzeniach pełnią rolę pamiętnika Max. Dziewczyna składa w nim relacje o zdarzeniach, których była uczestnikiem bądź naocznym świadkiem, wzbogacając je zwykle o swoje stanowisko wobec nic. Wraz z postępem dziennik jest aktualizowany o nowe wpisy, których treść zwykle zależy od podejmowanych przez gracza decyzji.naocznym świadkiem, wzbogacając je zwykle o swoje stanowisko wobec nic. Wraz z postępem dziennik jest aktualizowany o nowe wpisy, których treść zwykle zależy od podejmowanych przez gracza decyzji.

Przed wydarzeniami z gry : Edytuj

  1. 10 lipca, 2013
  2. 18 sierpnia, 2013
  3. 25 sierpnia, 2013
  4. 2 września, 2013,
  5. 3 września, 2013
  6. 4 września, 2013
  7. 15 września, 2013
  8. 23 września, 2013
  9. 30 września, 2013
  10. 1 października, 2013

W czasie gry : Edytuj

Epizod 1: Poczwarka : Edytuj

Epizod 2: Nie ma czasu : Edytuj

8 października, 2013

Epizod 3: Teoria chaosu : Edytuj

Epizod 4: Ciemnia : Edytuj

Alternatywna czasoprzestrzeń : Edytuj

Epizod 5: Polaryzacja : Edytuj

Postacie : Edytuj

Dziennik z postaciami

Zakładka ze wszystkimi wpisami o postaciach.

Wpisy o postaciach w dzienniku Max są krótkimi opisami najistotniejszych dla fabuły osób, poznawanych wraz z postępem w grze. Po zapoznaniu się z istotną postacią, Max sporządzi zwięzłą notatkę na jej temat. Odblokowane wpisy są oznaczane żółtymi gwiazdkami przytwierdzonymi do zdjęć nowo spotkanych postaci .

Przed wydarzeniami z gry : Edytuj

W czasie Gry : Edytuj

Epizod 1: Poczwarka : Edytuj

Epizod 2: Nie ma czasu : Edytuj

Portfolio : Edytuj

Portfolio w dzienniku Max jest podzielone na pięć zakładek – każda na jeden epizod. Po wybraniu którejś z nich, wyświetlona zostanie kolekcja opcjonalnych zdjęć, które można wykonać dla zdobycia dodatkowych osiągnięć i trofeów w grze. W miejscu niewykonanych fotografii znajdują się proste szkice, zazwyczaj pełniące rolę wskazówki dla gracza.

Mapa : Edytuj

Mapa Arcadia Bay zawiera w sobie zdjęcia najistotniejszych obszarów miasta. Po wybraniu któregoś z nich, Max otrzyma wgląd na wszelkie obiekty związane z danym miejscem, z którymi weszła w interakcję.