FANDOM

Arcadia Bay posiada bardzo bogatą faunę, reprezentowaną przez liczne gatunki zwierząt. W trakcie rozgrywki można zauważyć m.in. wiele rodzajów ptaktów (sowy, mewy), insektów (karaluchy, mrówki, motyle) lub ryb, wieloryby oraz wiewiórki. Ponadto z ogłoszenia znajdującego się przy latarnii można wywnioskować, że w lasach żyją również niedźwiedzie, wilki, lisy oraz jelenie.

Max w epizodzie pierwszym ma okazję uratować błękitnego ptaka próbującego dostać się do pokoju Joyce i Davida. W epizodzie drugim w zależności od wyboru, gracz może przypadkowo zabić Pompidou lub jedynie odwrócić jego uwagę od kampera. W alternatywnej rzeczywistości w epizodzie czwartym Maxine może ponownie uratować ptaka próbującego dostać się do domu. W tym samym epizodzie pojawia się również opcja ocalenia gniazda mieszczącego się w garażu.

Niektóre ze zwierząt mogą być traktowane jako zwierzęta duchowe, ponieważ są niewidoczne dla innych mieszkańców Arcadia Bay. O istnieniu takich stworzeń informuje główną bohaterkę woźny Blackwell, SamuelO, to twoje zwierzę duchowe! Nic dziwnego, tyle że ty swoje zobaczyłaś. To może być znak od przeznaczenia... Odnosi się to do tajemniczej, przezroczystej łani niewidocznej na zdjęciach.