FANDOM

Koniec.JPG Ta strona to Zakończony Artykuł / prawie. Jeśli możesz, nie edytuj już :) albo dodaj ostateczne informacje których nie ma .

Hayden Jones – uczeń Akademii Blackwell. Max nie ma o nim negatywnej opinii, mimo że jest członkiem Klubu Vortex.

Osobowość Edytuj

Hayden jest bardzo wyluzowany i uwielbia się bawić. Mimo swojej popularności i tego, że należy do klubu Vortex jest bardzo tolerancyjny. Wydaje się być miłym dla wszystkich. Tak jak Max, studiuje fotografie w Akademii Blackwell.

Epizod 1: Poczwarka Edytuj

Hayden-ep1

Hayden ogląda zdjęcia .

Hayden jest studentem w klasie Jeffersona. Max widzi Hayden'a gdy rozkleja plakaty na  korytarzach na początku gry.

Później, na terenie kampusu głównego Hayden siedzi z dwoma dziewczynami z Klubu Vortex. Jeśli Max zagada do niego, nazwie ją "mistrzem stylu retro selfie", odnosząc się do momentu kiedy zrobiła sobie selfie ze swojego analogowego aparatu w klasie. Hayden zaprasza Max aby spędziła czas z nim i Klubem Vortex. Wspomina, że Rachel Amber przesiadywała z nimi, a któregoś dnia zniknęła bez śladu. Uważał ją za atrakcyjną, zabawną i inteligentną dziewczynę. Broni Victorii i Nathana mówiąc, że ludzie często traktują Nathana jak lalkę voodoo. Naciskają go i kierują nim nie wiedząc czy mu się to podoba czy nie. Mówi ze Victoria miała szacunek do Rachel, nawet jeśli nie było tego widać na pierwszy rzut oka. Jest to sprzeczne ze względu na plakat zaginionej Rachel który Max znalazła w pokoju Victorii. Na koniec mówi, że chciałby spędzić czas z Max i Daną.

Epizod 2: Nie ma czasu Edytuj

Hayden-ep2

Sesja zdjęciowa Dany

Hayden-ep2lesson

Hayden na Lekcji Pana Jeffersona .

Hayden jest widziany z Dana w klasie Jeffersona. Dana prosi go, aby jej zrobił kilka pięknych zdjęć , a Hayden komentuje, że Dana jest niesamowita i jest zajęty . Jest wyraźnie skupiony sesją zdjęciową, że odmawia rozmowy z Max . Gdy zadzwonił dzwonek siada razem z Stellą

Hayden-ep2video

Hayden Nagrywa próbę samobójstwa Kate .

Kiedy Kate próbuje popełnić samobójstwo na dachu Internatu Hayden jest jedną z nielicznych osób filmujących to zdarzenie.

Epizod 3: Teoria chaosu Edytuj

Po samobójstwie ( próbie Kate), Hayden umieści komentarz w " AŁA " słowie na stronie społeczności społecznościowych Max.

Epizod 4: Ciemnia Edytuj

Hayden-ep4party

Hayden na imprezie Koniec Świata .

Hayden w tym epizodzie jest na imprezie Koniec Świata. Jest bardzo szczęśliwy, siedzi na sofie z innymi członkami klubu Vortex. Zaprasza Max aby z nimi zasiadła i nakazuje jej, aby się z nią wyluzowała. Nie wie gdzie może być Nathan .

Alternatywna rzeczywistość : Edytuj

Kiedy Max budzi się na alternatywnej osi czasu, siedzi na trawniku wraz z pozostałymi członkami klubu Vortex.

Hayden nightmare

Hayden w koszmarze Max .

Epizod 5: Polaryzacja Edytuj

Pojawi się w koszmarze Max , stojąc z tyłu i przytrzymując lewą rękę przed sobą.

Ciekawostki : Edytuj

  • Możliwe, że Hayden bierze narkotyki. Gdy kończy rozmowę z Max w epizodzie 1 mówi: "Teraz muszę zażyć swoje środki i się pouczyć.
  • Jego pokój w internecie ma numer 108.
  • Podczas zwiedzania Męskiego Internetu w Epizodzie 4 na jego tablicy informacyjna pisze: "Wszystko co jest dobre znajduję się w lesie".

Relacje : Edytuj

Hayden Jones
Relacje Wszyscy