FANDOM

„A gdzieś jest dobrze? Nawet mnie nie stać, żeby tu mieszkać.”―Kobieta przytacza Max swoją sytuację finansową.

„Kobieta” – obywatelka Arcadia Bay.

Biografia : Edytuj

Epizod 2: Nie ma czasu : Edytuj

Przyjechawszy pod restaurację Dwa Wieloryby Max natrafiła na kobietę i stojącego  obok niej Starca z kuponem , czekających na przystanku autobusowym. Według Max kobieta wyglądała na zajętą i zestresowaną. Dziewczyna mogła zagadać do kobiety zaznaczając, że wygląda na zagubioną. Obywatelka wówczas nie zaprzeczy i spyta się Max o przyjazd autobusu, którego rozkładu nie była w stanie sprawdzić przez internet. Choć nie mogła udzielić precyzyjnej odpowiedzi, Max zapewniła, że nie należy się martwić o przybycie pojazdu. Kobieta odetchnęła z ulgą, jednak była wyraźnie przejęta swoją rozmową o pracę w Newport, na którą nie chciała się spóźnić. Obywatelce ciężko było uwierzyć w dystans, który musi pokonać, aby dodatkowo się zatrudnić. Gdy Max spytała się o to, czy sprawy w Arcadia Bay mają się aż tak źle, kobieta uznała, że nigdzie nie jest dobrze.

Kobieta czeka na autobus

Kobieta czeka na autobus aby pójść na rozmowę o pracę

Obywatelka podzieliła się z Max wiadomością o tym, iż nawet nie starcza jej pieniędzy na samo utrzymanie się. Usłyszawszy to, Max życzyła kobiecie powodzenia, za co obywatelka podziękowała.