FANDOM

Koniec.JPG Ta strona to Zakończony Artykuł / prawie. Jeśli możesz, nie edytuj już :) albo dodaj ostateczne informacje których nie ma .

Królik Alice - Zwierzątko domowe Kate

Widzimy, jak stoi w swoim pokoju Kate w Akademii Blackwell w epizodzie 2, kiedy Max zwraca książkę Kate. W epizodzie 3 , w klatce królik z marchewką zostaje przeniesiony do pokoju Max Caulfield, aby mogła się nim zająć, jak Kate znalazła się w szpitalu po próbie samobójstwie Kate'a. albo jesteśmy jego nowymi właścicielem .

Epizod 2: Nie ma czasu Edytuj

Królik mieszka w klatce w pokoju Kate . Max może zrobić mu zdjęcie opcjonalne i uzna to "najcudowniejszy króliczek " . Uważa, że Kate dba o nią.

Epizod 3: Teoria chaosu Edytuj

Po samobójstwie Kate próbie, królik zostanie przeniesiony do pokoju Max . Powie ona, że Kate wróci wkrótce lub że Max jest jej "nową mamą" odtąd. Max ma możliwość karmienia królika marchewką przed wyjściem z pokoju, aby spotkać się z Chloe.

Pod warunkiem, że Max zdołał ocalić Kate przed samobójstwem, Kate później powiadomi Max o tym że tęskni i za jej króliczkiem . Max odpowiada, że wszyscy w Blackwell, w tym królicze Kate, też tęsknią za Kate.

Epizod 4: Ciemnia ( Zależne ) Edytuj

Kate wspomnie o króliku i powie jak się nazywa . Kate podziękuje za opieke królikiem Max podczas rozmowy z nią w szpitalu , i poprosi Max , aby powiedziała króliczkowi, że wkrótce ją zobaczy.

Królik Alice

Rysunek Alice z pamiętnika Max

Ciekawostki : Edytuj

  • Królik Kate Alice jest bardzo prawdopodobnym odniesieniem do białego królika w Alicji w Krainie Czarów, która prowadzi Alicję do Krainy Czarów.
  • Jest rysunek Alice, opisany na stronie 34 pamiętnika Max, na jej temat o próbie samobójstwa Kate, ponieważ Max opiekuje się Alice później. .

Galeria : Edytuj

Katekrólik

Królik Kate w epizodzie 2

Katekrólik-jemarcheweke

Królik Kate w epizodzie 3 je marchewkę

Katekrólikep3

Królik Kate w epizodzie 3