FANDOM

Koniec.JPG Ta strona to Zakończony Artykuł / prawie. Jeśli możesz, nie edytuj już :) albo dodaj ostateczne informacje których nie ma .

Nathan – wpis w dzienniku Max Caulfield na temat studenta Akademii Blackwell,Nathana Prescotta. Dostęp do niego pojawia się po spostrzeżeniu chłopaka w damskiej ubikacji w epizodzie pierwszym: Poczwarka.

Treść : Edytuj

Myślałam, że Victoria Chase będzie największym z moich problemów społecznych, jednak teraz muszę zmierzyć się z Nathanem Prescottem. Wydaje mi się, że to on uaktywnił moją szaloną moc, kiedy strzeli do tamtej dziewczyny w ubikacji. Ma 19 lat i równo nasrane pod kopułą.

Nathan - dziennik

Wpis w dzienniku o Nathanie.

Chyba dzięki mojej zdolności do manipulowania czasem mam nad nim małą przewagę, ale jeśli mnie postrzeli, nic mi po niej. Muszę być przy nim ostrożna, zwłaszcza że ze względu na jego nazwisko, którym otapetowany jest niemal każdy budynek w Blackwell, ma naprawdę potężne plecy. Jego kasa, a moja...

Z jednej strony szkoda mi Nathana. Widać, że zupełnie nad sobą nie panuje, jakby był jakiś naćpany czy coś. Z drugiej strony jest dupkiem, czego nikt mu chyba wcześniej nie powiedział. No i omal nie zabił (a może i zabił?) tamtej dziewczyny. Może powinnam iść na policję? Tylko co bym powiedziała o mojej mocy? Pewnie nic. Od dziś muszę na siebie uważać. Ach to szkolne życie!