FANDOM

Koniec.JPG Ta strona to Zakończony Artykuł / prawie. Jeśli możesz, nie edytuj już :) albo dodaj ostateczne informacje których nie ma .

Sarah jest Członkinią Klubu Vortex , który pojawia się w Epizod 4: Ciemnia jako członek klubu Vortex, strzegąc wejścia do sekcji VIP na imprezie Końca Świata na basenie Blackwell.

Osobowość : Edytuj

Sądząc jej traktowanie Max , Sarah wydaje się mieć snobistyczne podejście do członków innych ludzi niż dobre dla Klubu Vortex.

Według Courtney, Sarah myśli o sobie i tak ważnie, jak "uważa, że Victoria każe ".

Epizod 4: Ciemnia Edytuj

Podczas gdy Courtney Wagner udała się na przerwę, Sarah zastąpiła ją na stanowisku bramkarza podczas imprezy zorganizowanej przez klub Vortex 10 października 2013. Max udała się na ów wydarzenie, na którym musiała przedostać się do sekcji vipowskiej. Max wdała się w dialog z dziewczyną zajmującą się weryfikacją VIP-ów. Bez względu na to, czy nazwisko Max było faktycznie zawarte na liście gości, Sarah nie nawet do niej nie zajrzała i przepędziła Max. Dziewczyna wyznała, iż jest tutaj jedynie na zastępstwo, a wpuszczanie ludzi nie należy do jej obowiązków.

Max mogła poszukać alternatywnej ścieżki prowadzącej do sekcji VIP-ów, lub poprosić Courtney Wagner o wsparcie. Jeżeli 8 października Max poprosiła Courtney o radę w doborze ubrań, Courtney uwzględniła jej nazwisko w liście VIP-ów. Dowiedziawszy się, iż Sarah nie chciała wpuścić Max do sekcji vipowskiej, Courtney oburzyła się zachowaniem swojej zastępczyni i postanowiła się z nią skonfrontować. Courtney uświadomiła Sarze, że osobiście dodała Max do listy gości, po czym skrytykowała jej zachowanie. Sarah usiłowała przemówić swojej zwierzchniczce do rozsądku, jednak dziewczyna nie zważała na jej słowa i permanentnie usunęła ją z klubu, po czym oficjalnie przepuściła Max do sekcji VIP.

Ciekawostki : Edytuj

Ponieważ nazwisko Trevor zostało później ujawnione jako "Johnson" w oryginalnych plikach autorstwa DONTNOD, Sarah jest jedynym znanym studentem Blackwell Academy, którego nazwisko nie jest wymienione w "Life is Strange".

Galeria : Edytuj

Sarah

Sarah Bramkarz