FANDOM

Koniec.JPG Ta strona to Zakończony Artykuł / prawie. Jeśli możesz, nie edytuj już :) albo dodaj ostateczne informacje których nie ma .

„Nie mam czasu na rozmowę. Jestem milionerem, mam tu kupon z loterii. Czekam na autobus, żeby móc go spieniężyć.” ―Starzec ignoruje Max.

„Starzec” – obywatel Arcadia Bay stoi przy przystanku obok dwóch Wielorybów a w trzecim epizodzie i piątym widzimy go w Jadalni .

Charakter : Edytuj

Wydaję się być nie miły

Biografia : Edytuj

Epizod 2: Nie ma czasu Edytuj

Przyjechawszy pod restaurację Dwa Wieloryby Max natrafiła na starca z kuponem i stojącą obok niego Kobietę , czekających na przystanku autobusowym. Spoglądając na starszego mężczyznę, Max zastanawiała się nad zmianami w Arcadia Bay, których musiał być świadkiem.

Mężczyzna koło pojazdu

Czeka na autobus aby się spieniężyć .

Dziewczyna nie mogła wejść z nim w dłuższy dialog, bowiem starzec nie miał czasu na pogaduszki. Mężczyzna wspomniał jedynie, że czeka na autobus, aby spieniężyć trzymany w dłoni kupon z loterii.

Epizod 3: Teoria chaosu Edytuj

Tym razem siedzi w jadłodajni. leżą koło niego para pączków leży na talerzu przed nim, ale z jakiegoś powodu nie je . Prawdopodobnie oznacza to, że jeszcze nie stał się milionerem. Max nie może z nim porozmawiać .

Epizod 5: Polaryzacja Edytuj

Można go zobaczyć siedzącego na podłodze dwóch wielorybów, prawdopodobnie jest ranny . Joyce będzie mu pomagać, podczas gdy Max rozmawia z Frankiem o Rachel. Pojawi się również na Koszmarze Max , stojącej za ladą. Mówi Max, że ma nadzieję, że może

Galeria : Edytuj

Starzec

Starzec w epizodzie 3

Starzec w koszmarze

Starzec w koszmarze Max

Ranny Starzec

Ranny Starzec w epizodzie 5

Ciekawostki : Edytuj

Symbolika : Edytuj

Mężczyzna i Kobieta symbolizują przeciwstawność :

  1. Mężczyzna stwierdza, że ma być milionerem, a kobieta ma kłopoty z pieniędzmi.
  2. On ma negatywne nastawienie do Max nawet nie chce z nią porozmawiać , Ona zaś ma dobre nastawienie dla Max , jest miła dla Max .
  3. Ich płci są przeciwne.

Prawdopodobnie nie jest to przypadek, że stoją blisko siebie.