FANDOM

Koniec.JPG Ta strona to Zakończony Artykuł / prawie. Jeśli możesz, nie edytuj już :) albo dodaj ostateczne informacje których nie ma .

Vanessa Caulfield – żona Ryana Caulfielda i matka Max Caulfield. Kiedyś mieszkała w Arcadia Bay, mieszka teraz w Seattle z mężem .

Osobowość : Edytuj

Matka Max troszczy się o córkę. Bardzo podtrzymuje decyzję Max , zawsze mówi że się uda dol i zawsze o niej myśli. Nie wydaje się być zła, gdy Dyrektor Wells wyśle jej e-mail do niej . Zaniepokojona wizytą Blackwella pomimo otrzymania niewielkich informacji.

Wydarzenia Sprzed Gry : Edytuj

Państwo Caulfield mieszkała w Arcadia Bay przez czas dorastania ich córki, Max. W 2008 roku cała rodzina przeprowadziła się do Seattle. Rodzina przyzwyczaiła się do warunków panujących w Seattle. Wraz z mężem zabrali Max na Kosmiczną Iglicę, znaną jako symbol miasta. Max nie podobało się to, że jej rodzice zachowywali się bardziej jak turyści, niż mieszkańcy.

Pięć lat po przeprowadzce, ich córka została zaakceptowana do Akademii Blackwell, prywatnego liceum w Arcadia Bay. Vanessa wraz z mężem byli bardzo szczęśliwi, że ich córka dostała się do szkoły o tak wysokim poziomie. Vanessa pomagała spakować się Max na wyprowadzkę do Arcadia Bay.

21 września Max otrzymała od niej i ojca SMS'a z życzeniami urodzinowymi.

W Czasie Gry : Edytuj

Max bardzo lubi matkę, podziwiając pudełko czekoladowych kokosowych kęsów w jej pokoju, z którego została wysłana na urodziny. Przynosi ze sobą poduszkę, którą razem z matką uszyła , pamiętając o szczęśliwych porach. Max otrzymuje teksty od matki podczas gry. Wiadomość urodzinowa jest pierwszym, podkreślając, jak bardzo jej matka troszczy się o nią. Drugi jest po pierwszym spotkaniu Max z Dyrektorem Wells. Trzeci jest o roślince , Lisie, ostrzega Max, żeby nie zapomniała o tym, ale nie za dużo ją podlewać . Czwarta to wyrażenie pocieszenia lub gratulacje Max o próbę ratowania Kate i przedłużenia otwartego zaproszenia, gdzie Max zawsze może wrócić do Seattle w celu odwiedzenia jej w każdej chwili.

Epizod 1: Poczwarka ( SMS ) Edytuj

Jeśli Max zdecydowała się donieść na Nathana Prescotta, ucznia Blackwell, który próbował zamordować jej koleżankę z dzieciństwa , dyrektor Wells skontaktuje się z rodzicami Max.

Zaniepokojona Vanessa Caulfield skontaktowała się z Max za pomocą SMS'a. Napisała, że dyrektor Rey Wells sądzi , że Max kłamie donosząc na Nathana. Chce , aby Max do niej oddzwoniła i żeby pogadały sobie o tej sytuacji.

Epizod 2: Nie ma czasu ( SMS ) Edytuj

Epizod 3: Teoria chaosu ( SMS ) Edytuj

Alternatywna rzeczywistość : ( SMS ) Edytuj

W alternatywnej linii czasu Max otrzymuje pewne wiadomości SMS od matki, skarżącej się na jej wydatki. Chociaż oryginalne przesłanie urodzin z oryginalnej osi czasu jest tam, co sugeruje, że obydwie nadal mają miłe i dobre relacje.

Ciekawostki : Edytuj

  • Matka Max wysyła kupon na prezent o wartości 200 dolarów i pudełko pełne czekolady na urodzinyMax .
  • W Epizodzie 4 dowiadujemy się, że nazywa się Vanessa.
  • Max i jej mama uszyły razem poduszkę . Poduszka ta leży w jej pokoju .
  • W "Poczwarce" matka Max wysyła jej dwie wiadomości SMS.