FANDOM

„To plakat konkursu... Pan Jefferson oczekuje, że wezmę w nim udział. Niby czemu? Nie wiem, czy jestem gotowa na mój moment niesławy.” - Max
Zwyczajni bohaterowie

Plakat konkursowy z sali lekcyjnej Marka Jeffersona

„Zwyczajni Bohaterowie” – konkurs fotograficzny zorganizowany przez Marka Jeffersona, Akademię Blackwell i muzeum DeYoung.

Treść plakatu : Edytuj

Czy jesteś
ZWYCZAJNYM BOHATEREM?
Przekonaj się! Weź udział i wygraj!
KONKURS FOTOGRAFICZNY
„ZWYCZAJNI BOHATEROWIE”
Zgłoś zdjęcie, które przedstawia ciebie lub kogoś innego w bohaterskiej sytuacji.
TERMIN: 9 PAŹDZIERNIKA, 2013
Zwycięzca poleci do San Francisco, gdzie będzie reprezentował swoją szkołę w narodowym konkursie ZWYCZAJNI BOHATEROWIE w Muzeum Sztuki DeYoung 11 października 2013 roku.
Uczestnik może przysłać wyłącznie jedną fotografię. Osoby niepełnoletnie muszą załączyć pisemne pozwolenie od rodziców.

Historia : Edytuj

Przed wydarzeniami z gry : Edytuj

Konkurs „Zwyczajni Bohaterowie” został oficjalnie ogłoszony 23 września 2013 roku przez Marka Jeffersona, nauczyciela fotografii w Akademii Blackwell. Zadaniem uczestników było uwiecznienie na fotografii dowolnej osoby, nawet autora, dokonującej bezinteresownego i bohaterskiego aktu. Studenci Jeffesona mogli nadsyłać swoje prace do 9 października. Każdy uczestnik mógł oddać wyłącznie jedno zdjęcie. Nagrodą w konkursie była zaplanowana na 11 października podróż lotnicza do San Francico, gdzie laureat reprezentowałby swoją szkołę w Muzeum Sztuki DeYoung.

W czasie gry : Edytuj

Epizod 1: Poczwarka : Edytuj

Praca Max

Potencjalne zdjęcie konkursowe Max.

Po wyrwaniu się z letargu na lekcji u pana Jeffersona, Max przyjrzała się swojej potencjalnej fotografii na konkurs.

Dziewczyna była jednak niezadowolona ze swojego zdjęcia i ostatecznie, podarła je w damskiej ubikacji, definitywnie rezygnując ze swojego udziału w konkursie.

Epizod 2: Nie ma czasu : Edytuj

W zależności od podjętej decyzji, Max mogła przyczynić się do wprowadzenia istotnych zmian w organizacji konkursu.

Płakała przez Jeffersona : Edytuj

Jeżeli Max zrzuciła winę na Jeffersona, dyrektor Wells oddalił go od konkursu „Zwyczajni Bohaterowie”, aby uniknąć negatywnych komentarzy od prasy.

Epizod 3: Teoria chaosu : Edytuj

Praca Daniela

Zdjęcie Daniela DaCosty

Praca Kate

Zdjęcie Kate Marsh

Podczas włamania do Akademii Blackwell, Max mogła wejść do sali Jeffersona i odnaleźć na jego biurku teczkę ze zdjęciami konkursowymi. Wśród nich dziewczyna mogła obejrzeć następujące fotografie. W pobliskim albumie Max mogła również natrafić na fotografię Nathana Prescotta,

Praca Victori

Zdjęcie Victorii Chase

Praca Nathana

Zdjęcie Nathana Prescotta

jednak biorąc pod uwagę fakt, iż nie znajdowała się one w teczce z pracami konkursowymi można przypuszczać, że została zdyskwalifikowana.

Epizod 4: Ciemnia : Edytuj

10 października Mark Jefferson ogłosił na imprezie Vortexu zwyciężczynię konkursu, Victorię Chase.

Epizod 5: Polaryzacja Edytuj

W Ostatnim Epizodzie Max leci z dyrektorem do San Fransisco w nagrodę .

Ciekawostki : Edytuj

  • W Ostatnim epizodzie "Polaryzacja", został wydany w dniu 20 października 2015 roku, dokładnie 2 lata po dacie zwycięzcy do Zwyczajnych bohaterów gdzie był lot do San Francisco.